El Parc Esportiu Llobregat porta el Zumba al carrer per la Festa Major del barri Riera
Aquest divendres 15 de maig, el barri Riera viurà una jornada molt especial en el marc de la seva Festa Major, una celebració que omplirà els carrers d’activitats, convivència i esperit comunitari durant tot el cap de setmana. El Parc Esportiu Llobregat se suma a aquesta festa de barri participant activament amb una proposta oberta a tota la ciutadania: una classe especial gratuïta de Zumba a les 18 h a l’escenari principal situat a l’aparcament públic ubicat davant del centre.
Aquesta activitat, pensada perquè hi pugui participar tothom, vol convertir-se en un punt de trobada entre veïns i veïnes de totes les edats, reforçant el valor de les festes de barri com a espais de cohesió, convivència i participació. Les celebracions populars són una oportunitat única per compartir, crear vincles i gaudir del barri d’una manera activa i positiva.
A més, aquesta sessió especial de Zumba posa en valor la importància de l’exercici físic i dels hàbits saludables d’una manera divertida, accessible i inclusiva. Música, energia i moviment es donaran la mà en una tarda festiva on l’esport sortirà al carrer per convidar tothom a moure’s i gaudir.
El Parc Esportiu Llobregat anima tota la ciutadania a participar-hi i a viure la Festa Major del barri de Riera amb alegria i molta energia.
#bategaAcornella


